Ett svar och denna dagen

Fick en fråga om gårkvällen, vad vi gjorde och vilka vi var. Vi var hos Lisa på en fekkelekke, skitskoj verkligen!! Kan inte sitta och skriva upp alla vi var lol, men det var de jag brukar umgås med, sen så var det boys från donner och några girls från Lerum, sen så var Agnes där också oså! Så himla kul att träffa henne och Lisa igen, det var sjukt längesen! 
 
Idag så vaknade jag och Bella upp hos Flora, så åt vi en god pannkaksfrukost, sååå gott! Sen på dagen/eftermiddag så var jag på dansen. Och nu har jag duschat och lite så, degar på det. Ska kolla serier nu och städa mitt rum hehe. 
 
Hahaha hittade lite gammla bilder på godingarna. 
Bild 1 - Liten söt Lisa på "indianfest" // Bild 2 - Agnes för många år sen, när hon fortfarande gick i vår klass, fina tider det // Bild 3 - Hehe Agnes tjejfest för några år sedan, haha det var så kul minns jag! Från vänster är det Alice, Lisa och jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0